Обадете ни се: 0877100215 / 0876680384
 

Щипка против хъркане Anti Snore System

  • 6.00лв.

Силиконов уред против хъркане Anti Snore System

Добави към любими

Сравни

Наличност:В наличност

Модел:0150

Силиконова щипка против хъркане - протеза за носа

Премахвате завинаги неприятното хъркане, без дълги и неприятни процедури, без лекарства и без операции. Хъркането, често пъти е предизвикано от някои заболявания като: настинка, запушен нос, хипертония, хроничен бронхит, алергия, хроничен синузит ринит и други. Този уред против хъркане Anti Snore System облекчава хъркането при пациентите, чиито аспираторен тракт е блокиран от стената на носа и фаринкса.

Благодарение на щипката, носната кухина се отваря, диша се по-лесно и хъркането се облекчава значително. Щипката е изработена по FDA стандарт от силиконов материал с високо качество, който е безвреден, без мирис и без странични ефекти, поставя се лесно и не създава неудобство при употреба. Апаратчето се поставя в двете ноздри, непосредствено преди лягане, като локализаторът се притиска към горния край на носа.

Препоръчва се височината на възглавницата да не е по-голяма от дължината на едното ви рамо и е желателно да се спи на дясната страна за да не се притиска сърцето и да се подпомага циркулацията на кръвта.

Идеална е за предотвратяване на конфузни ситуации, когато спим във влакове или автобуси, при които могат да ви се присмиват. Подпомага „отключването” на носната кухина и гладкото протичане на дъха, премахва носната обструкция и скоростта на притока на кислород. Премахвайки навика да дишате през през устата по време на сън, подпомагате предотвратяване на инфекции на горните дихателни пътища.

Върнете си спокойния сън сега с уред против хъркане Anti Snore System. Премахнете завинаги неприятното хъркане – без дълги и неприятни процедури, без медикаменти и скъпи операции.

Начин на употреба:

Преди сън наместете продукта в ноздрите си.

След употреба измийте с вода и приберете в кутийката.

Комплектът включва:

1 бр. Силиконова щипка против хъркане

1 бр. Удобна и хигиенична пластмасова кутийка с огледало


  • Доставката е за сметка на купувача !


    Срок за изпълнение на доставката - от 1 до 3 работни дни.

    Преференциалните тарифи зависят от теглото и количеството на продукта!

    Метод на плащане : В брой при получаване на пратката !

    Всички пратки се изпращат с опция за преглед преди заплащането им !

    Ориентировъчна цена за доставка до офис на Спиди е около - 5 лв., а на Еконт - 5.50лв. Цената за доставка до Вашия адрес е около 8лв. за делнични дни. Цената за доставка “до адрес” в съботен ден е с около 3лв. по-скъпа. 

    При изпращането на пратката, вие ще получите номер на товарителницата, като съобщение на електронната си поща /която сте вписали при поръчката/.  В мейла ще има и линк, чрез който можете да проследите местонахождението на пратката, и да видите къде се намира в момента.

Проследете Вашата Пратка

След като кликнете върху логото на куриерската фирма, въведете номера на товарителницата, който изпратихме на вашата електронна поща.


    Всяка изпратена от нас поръчка е с опция Тест/Преглед, което гарантира, че ще получите точно това, което сте поръчали.

    При желание от ваша страна, може да добавим и данъчна фактура, трябва да го заявите/впишете данните, като коментар при поръчката/, ако не сте вписали данните на фирмата, може да го направите чрез контактната форма или на телефон 0877100215

    Плащане


    . Плащане при доставка чрез наложен платеж/ППП - при получаване на пратката, плащате дължимата сума на куриера.



ВРЪЩАНЕ

Правим всичко възможно да останете доволни от направената покупка при нас. Ако желаете да върнете, замените продукт или имате някакви коментари и препоръки, моля да се свържете с нас. Стараем се Връщането и Заменянето да става по възможно най-бързия и лесен за вас начин. Без да попълвате формуляри и документи. Може да върнете артикул или поръчка, като ние ще ви възстановим сумата която сте платили като наложен платеж/ППП или ще получите плащането по банковата ви сметка.
Важно: НЕ възстановяваме суми и разходи направени от вас за допълнителни разходи, като пример, стойността на таксито до офиса на куриера... Ще ви изплатим само стойността на артикула /наложения платеж/, който сте платили на куриера при получаване на пратката! А ако проблемът е в качеството, ще поемем стойността на куриерската услуга.

При възникване на въпроси свързани с артикулите, начина за заплащане, доставка… и др. може да се свържете с нас на телефон 0877100215 или на електронната ни поща.

Коментари

Няма коментари за този продукт.

Напишете коментар

Бележка: HTML не се показва!